*Ir spēkā noteikumi un nosacījumi. Lai uzzinātu detalizētu informāciju, lūdzu, iepazīstieties ar Nissan Assistance noteikumiem un nosacījumiem!

Nissan Assistance
Nissan Assistance – Nissan tehniskās palīdzības dienesta – pakalpojumi ir standarta aprīkojumā Jūsu automobiļa ražotāja standarta garantijas periodā (bez nobraukuma ierobežojuma), un pēc tam, katru reizi, kad veiksiet sava automobiļa plānoto tehnisko apkopi pie oficiāla Nissan dīlera, tie bez maksas tiks pagarināti vēl uz 1 gadu.
NISSAN ASSISTANCE – NISSAN TEHNISKĀS PALĪDZĪBAS DIENESTS
Mēs vēlamies, lai Jūs ar savu Nissan automobili izbaudītu mierīgu un bezrūpīgu braukšanu. Neatkarīgi no tā, vai Jūsu Nissan automobilis pēkšņi ir sabojājies, vai ir noticis ceļu satiksmes negadījums, droši zvaniet mums, un mēs bez maksas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai Jūs un Jūsu automobilis pēc iespējas ātrāk un bez liekām raizēm atkal varētu doties ceļā!
Daudzas problēmas Nissan tehniskās palīdzības dienesta speciālisti var palīdzēt Jums novērst tālruņa sarunas laikā. Ja tas nebūs iespējams, cik drīz vien iespējams pie Jums tiks nosūtīts Nissan tehniskās palīdzības dienesta automobilis, lai palīdzētu atrisināt problēmu Jūsu atrašanās vietā, un Jūs varētu turpināt ceļu. Ja problēmu neizdosies novērst uz vietas, mēs nogādāsim Jūsu automobili pie tuvākā Nissan dīlera vai uz tuvāko Nissan autorizēto servisu, kur kāds no mūsu prasmīgajiem mehāniķiem parūpēsies par to.
Kā sazināties ar Nissan Assistance?
Nissan Assistance tālruņa numurs, esot Latvijā:
Nissan Assistance tālruņa numurs, esot ārzemēs:
MŪSU RŪPES PAR JUMS NEBEIDZAS AR ŠO VIEN...
Ja Jūsu automobilis tiek nogādāts pie Nissan dīlera, un to nav iespējams salabot tajā pašā dienā, Jums ir tiesības izmantot vienu no četriem papildu pakalpojumiem.

Maiņas automobilis
Ja nepieciešams, Jums var tikt nodrošināts maiņas automobilis uz maksimāli 3 darba dienām (bez nobraukuma ierobežojuma) vai līdz Jūsu automobiļa remontdarbu pabeigšanai (atkarībā no tā, kas iestājas ātrāk).*

Naktsmītne
Ja problēma radusies vairāk nekā 100 km attālumā no mājām, ja nepieciešams, varam piedāvāt Jums un Jūsu pasažieriem izmitināšanu 3 zvaigžņu viesnīcā ar brokastīm, kamēr tiek veikts Jūsu automobiļa remonts (maksimums 3 darba dienas).*

Repatriācija
Ja Jūsu automobili nav iespējams salabot 3 darba dienu laikā pēc tā nogādāšanas tuvākā Nissan dīlera servisā, ja nepieciešams, automobilis, tā vadītājs, pasažieri un bagāža var tikt nogādāti uz Jūsu Nissan dīlera autocentru.*

Brauciena turpināšana
Jūs un Jūsu pasažieri varat izvēlēties turpināt ceļu, izmantojot alternatīvu transportu: (a) taksometrs (līdz 100 km); (b) vilciens vai kuģis (1. klase); (c) lidmašīna (ekonomiskā klase), ja brauciens ar vilcienu ir ilgāks par 8 h; (d) sabiedriskais transports. Tiek segti arī izdevumi autovadītājam par braucienu, lai atgrieztos saņemt automobili.*
KĀ AR ELEKTROAUTOMOBIĻIEM?

PAKALPOJUMI ELEKTROMOBIĻIEM
Arī Nissan elektroautomobiļiem ir pieejami Nissan tehniskās palīdzības dienesta pakalpojumi. Ja kas atgadījies, vienkārši piezvaniet mums!
Jūs varēsiet izmantot tos pašus pakalpojumus, ko citu Nissan automobiļu modeļu īpašnieki, turklāt automobiļa ražotāja garantijas periodā Jums tiks sniegta arī bezmaksas palīdzība tukša vai gandrīz tukša elektroautomobiļa litija jonu akumulatora gadījumā.*

SAZINIETIES PA TĀLRUNI!
Saglabājiet Nissan Assistance tālruņa numurus, lai, ja kādreiz rastos nepieciešamība, Jūs varētu mūs ātri un vienkārši sazvanīt!

SAZINIETIES, IZMANTOJOT LIETOTNI!
Sazinieties ar Nissan tehniskās palīdzības dienestu, izmantojot NissanConnect Services viedtālruņa lietotni!

Ārkārtas un avārijas izsaukums (eCall)
Visi jaunie Nissan automobiļu modeļi, kas laisti klajā pēc 2018. g. 31. marta ir aprīkoti ar eCall jeb SOS pogu, kas darbojas visās ES valstīs. Nopietna ceļu satiksmes negadījuma gadījumā eCall automātiski sazinās ar Eiropas vienoto neatliekamās palīdzības dienestu (112) un nosūta glābšanas dienestiem detalizētu informāciju par notikušo, tostarp negadījuma laiku, precīzu atrašanās vietu, braukšanas virzienu, automobiļa šasijas numuru (VIN) un citu glābšanas darbiem noderīgu informāciju. Starp automobili un palīdzības dienestu tiek izveidots arī balss savienojums, lai automašīnā esošie pasažieri varētu runāt ar operatoru.
Nepieciešamības gadījumā eCall var aktivizēt arī manuāli, automašīnā nospiežot SOS pogu. Tas var būt noderīgi, ja Jums vai kādam no pasažieriem pēkšņi kļūst slikti, vai esat nokļuvis dzīvību vai veselību apdraudošā sistuācijā, esat smaga ceļu satiksmes negadījuma aculiecinieks, un pie rokas nav tālrunis, vai apjukumā piemirstat glābšanas dienestu tālruņa numuru, taču šo pogu drīkst izmantot tikai reālā ārkārtas situācijā, tādēļ ir jāpārliecinās, ka Jūsu pasažieri un bērni zina kā un kad to lietot.
BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
Kā rīkoties, ja esmu iekļuvis ceļu satiksmes negadījumā, vai pēkšņi kaut kas ir atgadījies ar manu automobili?
Kā atrast tuvāko Nissan dīleri?
Kur var uzzināt vairāk par Nissan automobiļu garantiju?
Manam Nissan automobilim ir beigusies garantija. Vai varu izmantot Nissan Assistance pakalpojumus?
Kā sazināties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu?
Iepazīstieties ar Nissan Assistance noteikumiem un nosacījumiem!

Saņemiet Nissan Assistance pakalpojumus uz 1 gadu bez maksas!
Piesakieties sava Nissan automobiļa plānotajai tehniskajai apkopei pie oficiāla Nissan dīlera un neatkarīgi no sava automobiļa vecuma saņemiet Nissan Assistance pakalpojumus uz 1 gadu bez maksas!
JŪS VARĒTU INTERESĒT ARĪ...

NISSAN GARANTIJA
Uzziniet vairāk par Nissan vieglo pasažieru automobiļu, komercautomobiļu, elektrisko automobiļu un litija jonu akumulatoru garantiju!

TEHNISKĀ APKOPE UN SERVISS
Uzziniet vairāk par Nissan tehniskajām apkopēm un citiem servisa pakalpojumiem!

NISSAN AKSESUĀRI
Vēlaties padarīt savu Nissan automobili atbilstošu tieši sev? Uzziniet vairāk par Nissan oriģinālajiem aksesuāriem!