Elektriskā motora un iekšdedzes dzinēja apvienojums, kas ļauj Jums izbaudīt aizraujošu braukšanu.
Brauciet pilsētā vai dodieties uz laukiem bez raizēm! Nissan Juke hibrīda sistēma apvieno elektromotoru un tradicionālo iekšdedzes dzinēju, lai nodrošinātu lielisku sniegumu. Braucot ar Juke hibrīda versiju, Jūs izjutīsiet aizjaujošu braukšanu.
Nissan hibrīda sistēma transportlīdzekļa pārvietošanai izmanto gan benzīna motoru, gan elektromotoru. Automobilis var paļauties uz katru no avotiem vai apvienot to spēkus, lai Jums sniegtu labāko līdzsvaru starp sniegumu un efektivitāti [1].
Sistēma automātiski optimizē enerģijas avotu, reaģējot uz akseleratoram pielikto spiedienu un akumulatora uzlādes līmeni. Jums ir tikai jābrauc.
e-Pedal Step funkcija ļauj Jums vadīt transportlīdzekli ar vienu pedāli. Vienkārši nospiediet tam paredzēto pogu un, kad atlaidīsiet akseleratoru, Jūsu automobilis izmantos reģeneratīvās bremzes, tā palīdzot Jums samazināt ātrumu [2].
Pārnesumkārba | Benzīna dzinējs | Elektromotors | Akumulators | Invertors | Ģenerators |
Pārnesumkārba | Benzīna dzinējs | Elektromotors | Akumulators | Invertors | Ģenerators |
Pārnesumkārba | Benzīna dzinējs | Elektromotors | Akumulators | Invertors | Ģenerators |
Nospiežot akseleratora pedāli, vienmērīgs, bet jaudīgs paātrinājums Jūs virzīs uz priekšu vienā acumirklī. Nissan Juke hibrīda sistēma pēc noklusējuma izmanto elektrisko piedziņu 67% laika [3], nodrošinot visas elektriskās piedziņas priekšrocības.
Jūsu hibrīda versijas automobilis visu laiku pārslēdzas starp elektrisko un benzīna piedziņu, kā arī tas var apvienot abas. Nekādu raižu, un Jums nebūs jāpakustina pat mazais pirkstiņš.
Lēni braucot pa pilsētu, Jūs dzirdēsiet tikai elektromotora kluso dūkoņu. Neatkarīgi no tā, ko redzat pa logu, automobiļa salonā būs pilnīgs miers.
Iepazīstiet Nissan Juke –
pilsētas krosoveru ar
lielu pašapziņu! Jaudīgs,
aizraujošs un
atsvaidzinoši efektīvs.
Apskatot savu pēdējo degvielas uzpildes čeku, Jūs varēsiet atviegloti pasmaidīt. Nissan Juke hibrīda versijai pēc noklusējuma pārejot uz elektrisko piedziņu, tiek nodrošināta izmaksu ziņā efektīvākā braukšana Jūsu ikdienas vajadzībām.
Braucot pa lauku ceļiem un skatoties kā garām paslīd ainavas, Jūs varēsiet justies atvieglots, ka sniedzat savu artavu ekoloģijas uzlabošanā. Nissan Juke hibrīda versijas uzlabotā degvielas efektivitāte padara braukšanu cenu ziņā pieņemamāku un videi draudzīgāku.
Attēliem un aprakstiem ir ilustrējoša nozīme. Dažos gadījumos attēlos redzami automobiļi, kuriem ir no Latvijas tirgus atšķirīgas specifikācijas; tie neattēlo konkrētu automobiļa modeli, aprīkojuma līmeni vai piedāvājumu. Var gadīties, ka attēlos redzamais aprīkojums nav pieejams, tas var nebūt pieejams kā standarta aprīkojums vai var būt pieejams tikai kā izvēles aprīkojums (par papildu maksu).
[1] Nissan Juke hibrīda versijas degvielas patēriņš WLTP kombinētajā ciklā (min.–maks.): 4,9–5,0 l/100 km; CO₂ izmešu apjoms WLTP kombinētajā ciklā (min.–maks.): 112–113 g/km.
[2] Funkcijas ir pieejamas atkarībā no automobiļa modeļa un versijas kā standarta vai tikai kā izvēles aprīkojums (par papildu samaksu). Jums nevajadzētu paļauties tikai uz autovadītāja palīgsistēmām. e-Pedal Step var nebūt piemērots visiem braukšanas apstākļiem, par pareizu tā lietošanu ir atbildīgs autovadītājs. Kruīza kontroles ātrums ir jāiestata saskaņā ar atļauto braukšanas ātrumu. Ir spēkā ātruma un citi ierobežojumi.
[3] 67% rādītājs braukšanai elektriskajā režīmā ir balstīts uz WLTP standarta testēšanas apstākļiem. Attēlotie rezultāti ir orientējoši un paredzēti izmantošanai salīdzināšanas nolūkos. Reālie braukšanas rezultāti var atšķirties atkarībā no papildu aprīkojuma, tehniskās apkopes, braukšanas paradumiem un ar automobili nesaistītiem faktoriem, piemēram, laikapstākļiem, kas var ietekmēt reālos braukšanas rezultātus.