NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
Jūs kā privātais klients būsiet ieguvējs no mūsu solījumiem neierobežotu laiku. Jūs baudīsiet aktīvas rūpes no mūsu puses. Mēs pret Jums būsim patiesi, atklāti un godīgi. Mēs parūpēsimies par Jums. Tas ir mūsu solījums.
NISSAN ASSISTANCE (NISSAN TEHNISKĀS PALĪDZĪBAS DIENESTA) PAKALPOJUMI
Ja Jūsu automobilim gadās tehnisks bojājums, vai notiek ceļu satiksmes negadījums, Nissan Assistance (Nissan tehniskās palīdzības dienests) ir vienmēr Jūsu rīcībā, lai palīdzētu. Ja gadās kaut kas neparedzēts, uzreiz zvaniet Nissan Assistance! Nissan darīs visu iespējamo, lai klients varētu turpināt ceļu, cik ātri un mierīgi vien iespējams, – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas).
Nissan Assistance pakalpojumi tiks sniegti pēc līgumā noteiktā garantijas perioda uz 1 gadu,* veicot sava Nissan automobiļa plānoto tehnisko apkopi pie oficiāla Nissan dīlera vai autorizētā Nissan servisā. Šis 1 gada periods* tiks atjaunots katru reizi, kad klients atvedīs savu Nissan automobili pie oficiāla Nissan dīlera vai uz autorizētu Nissan servisu plānotajai tehniskajai apkopei.
Nissan Assistance pakalpojumi tiks sniegti bez maksas (iespējamās remonta izmaksas nav iekļautas).
Lai saņemtu papildu informāciju, lūdzu, iepazīstieties ar pilnīgu informāciju garantijas bukletā! (Saraksts ar tām valstīm, kurās ir pieejami Nissan Assistance pakalpojumi, arī ir pieejams bukletā.)
Ar Nissan Assistance (Nissan tehniskās palīdzības dienestu) var sazināties, zvanot uz tālruņa numuru: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs) (darba laiks: 24/7). Maksa par zvanu ir standarta kā par zvanu no fiksētā vai mobilā tālruņa, ko nosaka vietējais telekomunikāciju operators.
Oficiālie Nissan dīleri un Nissan autorizētie servisi var būt sazvanāmi pa pašu individuālajiem tālruņu numuriem.
IVR (interaktīvā balss atbildes telefona sistēma) tiek izmantota, lai maršrutētu tālruņa zvanu. Savienojuma gaidīšana nav bez maksas. Palielināts ienākošo tālruņa zvanu apjoms var radīt ilgāku savienojuma gaidīšanas laiku. Nissan nevar uzņemties atbildību par tīkla tehniskajām problēmām, kas var radīt problēmas ar tālruņa zvana savienošanu.
*2016. gada (vai jaunāka) Nissan Navara – 2 gadu periods.
BEZMAKSAS "VESELĪBAS" PĀRBAUDE AUTOMOBILIM
Bezmaksas "veselības" pārbaude automobilim klientam tiks piedāvāta, atvedot savu Nissan automobili uz plānoto tehnisko apkopi. Klienta klātbūtne automobiļa "veselības" pārbaudes laikā nav obligāta.
Ja, veicot "veselības" pārbaudi automobilim, tiks konstatēta nepieciešamība veikt papildu servisa darbus, klientam tiks iesniegts remonta piedāvājums ar izcenojumu. Bez klienta apstiprinājuma nekādi papildu servisa darbi netiks veikti.
Klients pirms servisa darbu veikšanas saņems rakstisku piedāvājumu par veicamajiem darbiem.
SERVISA CENU GARANTIJA
Nissan servisa cenu garantija ir pieejama pie iesaistītajiem oficiālajiem Nissan dīleriem un Nissan autorizētajiem servisiem.
Nissan servisa cenu garantija ir pieejama tikai klientiem – privātpersonām. Piedāvājums neattiecas uz klientiem – juridiskām personām.
Nissan automobiļu modeļi – Nissan GT-R, 370Z, 350Z – servisa cenu garantijas solījumā nav iekļauti.
Nissan, tā oficiālie dīleri un Nissan autorizētie servisi patur tiesības pēc saviem ieskatiem pieņemt vai noradīt jebkuru konkurējošu piedāvājumu, ja pēc Nissan dīlera vai Nissan autorizētā servisa domām šāds piedāvājums ir iesniegts negodprātīgi vai darbu laiks tehniskajai apkopei vai remontam nav saskaņā ar Nissan servisa vadlīnijām. Nissan servisa cenu garantija neattiecas uz automobiļa virsbūves remontu; kā arī neattiecas uz eļļas maiņu, nenomainot eļļas filtru, automobiļiem ar spēkā esošu garantiju.
Konkurējošam piedāvājumam, ko nodrošinājis klients, ir jāatbilst šādiem nosacījumiem:
a) Piedāvājums ir oriģināls, rakstveida dokuments, kurā veicamie darbi par tehnisko apkopi un remontu ir par zemākām izmaksām nekā pie oficiālā Nissan dīlera vai Nissan autorizētā servisā.
b) Piedāvājums ir no identificējama automobiļu remonta uzņēmuma (piedāvājumā redzami uzņēmuma rekvizīti) 10 km attālumā no Jūsu oficiālā Nissan dīlera vai Nissan autorizētā servisa.
c) Piedāvājums nav vecāks par 1 mēnesi, un tajā atsevišķi ir norādītas gan rezerves daļu, gan darba izmaksas.
d) Piedāvājumā jābūt tikai jaunajām Nissan oriģinālajām rezerves daļām vai to ekvivalentiem.
„Nordic Automotive Services“ OY (Nissan) darīs visu iespējamo, lai izpildītu šīs saistības, bet Nissan patur tiesības grozīt, mainīt vai atsaukt jebkuras vai visas savas saistības pēc saviem ieskatiem.